WIADOMOŚCI

  • 29.08.2010
  • 13198
Whitmarsh: nie tego spodziewamy się w F1
Whitmarsh: nie tego spodziewamy się w F1
Martin Whitmarsh, szef McLarena po wyścigu w Belgii przyznał, że nie jest zachwycony postawą Sebastiana Vettela z Red Bulla, który podczas dzisiejszych zmagań kierowców wyeliminował Jensona Buttona uderzając w bok jego bolidu.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
„To było coś, czego nie spodziewasz się oglądając F1 – bardziej przypomina to wyścigi juniorów. Jak dla mnie, kara przejazdu przez pit lane była bardzo lekka” – powiedział Whitmarsh po zakończeniu wyścigu.

„Szczerze mówiąc, to był dziwny błąd. Wiem, że nie został popełniony celowo, ale naprawdę było to dziwne. Jeżeli próbował po wewnętrznej, miał tam trzy cale miejsca, więc Bóg jeden wie, co próbował zrobić. To frustrujące. Ale takie są wyścigi. Musimy iść dalej.”

„On [Vettel] to fajny chłopak, ale nie musiał tego robić. Jeżeli próbujesz coś takiego zrobić, musisz mieć do tego odpowiednią okazję. Jeżeli próbował po wewnętrznej, to tak jak powiedziałem, miał tam kilka cali miejsca. Co myślał próbując tego – nie wiem. Stracił wszystko. Jeżeli już, wolę, kiedy jeździ tak ze swoim partnerem z zespołu, niż z nami!”

Sebastian Vettel po wyścigu przyznał się do błędu, zauważając iż na mokrej nawierzchni Jenson Button zahamował wcześniej, niż mu wydawało się to potrzebne. Ostatecznie po zdarzeniu Button musiał wycofać się z wyścigu, a Vettel dojechał na 15 pozycji.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

59 KOMENTARZY
avatar
Paatryk

29.08.2010 22:08

0

Usunięty


avatar
konradj@

29.08.2010 22:11

0

1. Idź na onet z takimi komentarzami.


avatar
PatiNS

29.08.2010 22:16

0

Lubię Sebastiana ale na torze jest... niebezpieczny. Była masa czasu, żadnej presji a ten manewr nie miał prawa się udać. Biedny Jenson.


avatar
Jamer

29.08.2010 22:16

0

kiedy wywalą Borowczyka ??? non stop takie bzdurry gada że już mnie szlak trafia.... czasem wyłączam dźwięk ale muszę włączać jak są komunikaty do kierowców.... trza zrobić akcję - BOROWCZYK MUSI ODEJŚĆ


avatar
razor1

29.08.2010 22:20

0

4@ Bardziej od Borowczyka denerwuje mnie Vettel. Co wyścig komuś spieprzy weekend... On jest gorszy nawet od Hamiltona, który dostawał za lekkie kary, ale pokazuje, że jest bardzo wartościowym kierowcą i na pewno rzadziej eliminuje kogoś z wyścigu...


avatar
ArcyZ

29.08.2010 22:25

0

"Jeżeli już, wolę, kiedy jeździ tak ze swoim partnerem z zespołu, niż z nami!”- Haha propozycja nie odrzucenia, ale wnerwiony musi być Whitmarsh


avatar
ArcyZ

29.08.2010 22:27

0

nie do odrzucenia *


avatar
Konsuela

29.08.2010 22:32

0

Borowczyk OUT.>< Czemu nie ma przycisku ' wyłącz paplanine Andrzeja'. Transmisja polsatowa wiele by na tym zyskała. Świetny komentarz Whitmarsh'a... Również lubię Sebastiana, ale dzisiaj już przegiął. Wiele stracił w mych oczach...


avatar
saint77

29.08.2010 22:35

0

Dzisiaj Borowczyk przeszedł sam siebie, on już nie orientuje się w bieżącej sytuacji na torze. Co on tam robi podczas komentowania? Przegląda świerszczyki?


avatar
f1maniakpolska

29.08.2010 22:47

0

Witam. Jestem na bierząco z wydarzeniami na tym serwisie i oczywiście w F1, lecz jest to moja pierwsza wypowiedż. Jestem w 100 % z Wami Panowie względem A. Borowczyka. Lecz M. Kochański nie jest lepszy, zawsze wcina się w rozmowy, przeszkadza starszemu, który trochę więcej wie, o ile nie przypomną mu sie jakieś wspomnienia o dup*e Marynie. Vettel w tym sezonie nie wytrzymuje napięcia, popełnia banalne błędy, dzięki którym nie zdobędzie MŚ F1. Chociaż mamy jeszcze kilka wyścigów.


avatar
salata123

29.08.2010 22:48

0

No tak, dzisiaj po pit stopie Hamiltona stwierdził że Kubica jest pierwszy !!!


avatar
f1maniakpolska

29.08.2010 22:57

0

Właśnie znalazłem coś ciekawego: Podpisz się imieniem i nazwiskiem w tym temacie jeżeli popierasz naszą misję: http: //listdopolsatu.mojeforum.net/ temat-vt3. html


avatar
walus1

29.08.2010 22:57

0

No Borowczyk to jest M A S A K R A


avatar
grzes12

29.08.2010 22:57

0

Niestety , ale Vettel staje się zagrożeniem dla innych kierowców na torze ..... Co do Andrzeja . Jego błędem było pozostanie w polsacie , jak ten zadecydował w ramach oszczędności komentarz ze studia , po tym jak utworzono badziewiasty polsat futbol i wtopiono w ten kanał ogromną kasę ...;/ No cóż ... nie nasza sprawa -jego wybór . Ale rzeczywiście , orientacja tego co się na torze dzieje powala z nóg . Jednym tchem można wyliczać jego potknięcia i wprowadzanie ludzi w błąd ...Chyba nam pan AB się starzeje i najwidoczniej ma problemy ze wzrokiem , a szczytem wszystkiego było zakończenie Q2 w sobotę ... ;/


avatar
yaneq

29.08.2010 22:58

0

borowczyk nie wiem jak to sobie wyliczył. aktualnie w polsce najlepszym komentatorem byłby gutowski vs sokół, nie ma co owijać w bawełnę, w studiu zientarski robi kichę dla gówniarzy, 100krotnie lepszy być już dobwor! ten przynajmniej umiał poprowadzić gości. co do vettela to kolejny jego "gówniarski" błąd. nie wiem czy za duża presja, czy za dużo adrenaliny, nie wiem co myślał. wiem jednak, że na majstra puki co nie zasługuje. ma cudne autko, niestety nie umie wykorzystać jego potencjału. to świadczy o niedoświadczeniu, brawurze oraz o braku umiejętności kalkulacji. sorry vinetou! whitmarshowi się nie dziwię, pojechał ostro. faktycznie go rozumiem, "woli kiedy jeździ tak ze swoim partnerem z zespołu", dziwota nie bierze :) :) btw. zdecydowanie najlepszy wyścig w tym sezonie. wystraszyłem żonę krzycząc jak vettel wbił się w buttona.


avatar
faV

29.08.2010 22:58

0

borowczyk i idiota kochanski won;d brakuje sokoła...


avatar
sharpi

29.08.2010 23:01

0

11. puściłbym ten błąd borowczyka w niepamięć, gdyby chociaż maurycy to sprostował. ale ten duet tak gubi się w sytuacji na torze, że faktycznie, jak wspomniał 10, chyba przeglądają świerszczyki z nudów. gdy robert zjechał na pit stop i popełnił błąd to myślałem, że maurycy za chwilę będzie nawoływał do linczu na mechanikach.


avatar
Ferrante

29.08.2010 23:07

0

4. Jamer i 8. Konsuela - możecie oglądać transmisję na atdhe-net (kropka zamiast pauzy). Słychać wszystko co dzieje się na torze, komunikaty radiowe również lecz nie ma żadnego komentarza.


avatar
Uuk

29.08.2010 23:29

0

Ja się zastanawiam nad oglądaniem F1 w polsacie z wyłączonym dźwiękiem.


avatar
faV

29.08.2010 23:31

0

jak kochanski zacznie pierdolić to kanał pozałączam;d


avatar
cyk

29.08.2010 23:33

0

Jeżeli sie nie myle to raz jak nie było Kochańskiego to komentował Sobierajski i było bardzo dobrze. Poprawiał Andrzeja B. a nie jak Maurycy potwierdzał jego głupoty. Pan Borowczyk ma sporo wtop ale wiedze posiada przyzwoitą i chociaż potrafi się dobrze wysłowic a nie yyy Robert ee jedzie wczoraj jedzie doobrze czy cos w stylu Maurycego :)


avatar
petrov

29.08.2010 23:34

0

szkoda Buttona, było by podium a tak to raczej już może zapomnieć o obronie tytułu :| a co do borówy to szkoda gadać, gdy Hamilton był pierwszy raz w pit lane ten staruch gada że Kubica obejmie prowadzenie?!?! co za idiota przecież Robert był u mechaników wcześniej więc logiczne że Lewis ma większą przewagę nad Kubicą gdy ten odbył pit stop!!!! żal najlepszym wyjściem jest spalenie go na stosie razem z Zientarskim...


avatar
cyk

29.08.2010 23:35

0

czyli*


avatar
McLfan

29.08.2010 23:50

0

5. razor1: "On jest gorszy nawet od Hamiltona, który dostawał za lekkie kary, ale pokazuje, że jest bardzo wartościowym kierowcą i na pewno rzadziej eliminuje kogoś z wyścigu..." Przypomnisz mi, kogo w trakcie ostatnich 2 lat wyeliminował Hamilton, by uprawomocnić pisanie o Lewisie w takim stylu?


avatar
Kojag

29.08.2010 23:58

0

To nie jest do końca wina Borowczyka. Polsat szuka oszczędności tam, gdzi enie powinien. Na wszystkie imprezy (siatkówka piłka ręczna, nożna) gdzie wystempują Polacy wysyłają komentatorów, a na F1 nie mogą. To wina Polsatu, bo Borowczyk musi wszystko komentować z pozycji przcientnego widza, nawet się nie wczuwa w wyścig. Pewnie dlatego Sokół odszedł, bo nie mógł komentować z toru.


avatar
melo

30.08.2010 00:21

0

Faktycznie z realiach komentowania se studia Borowczyk sobie nie radzi, widzocznie ta forma komentowania nie pozwala mu sie dobrze skupić i mówi o rzeczach, które kibice przed telewizorami juz "dawno" zauważyli. Przykładem jest moja 19 letnia kuzynka, która na F1 zna się tyle co ja na szydełkowaniu, jak usłyszała słowa Borowczyka ze Kubica będzie liderem bo Hamilton zjechał to zaśmiała się w niebo głosy i zapytała mnie czy ten chłop potrafi liczyć czy wczoraj był na jakiejś dobrej imprezie;)


avatar
GawoLoveKubica

30.08.2010 00:27

0

Fakt że się mylą ale zwala z tego Hamiltona dzisiaj była ! Oj tak ! Robert na pewno będzie przed Lewisem Hamiltonem xD A my z ojcem laliśmy w gacie .. Narzekacie narzekacie .. Nie ma co narzekac bynajmiej pośmiac się można. Jak panowie mogą tak komentują .. no do perfekcji jeszcze brakuje. Borowczyk ma wiedzę fajnie się go słucha ale jak je** klopsa to i pośmiać się można.. ja tam do nich nic nie mam ale Sokoła też mogliby dać ;]


avatar
Prozak

30.08.2010 01:20

0

Co do studia to pomijając błędy Borowczyka wykopał bym Zientarskiego z tą jego masą prezentów które ma dla nas przygotowane , hitem z innej planety jest analiza wyścigu , niedługo będzie trwała 20 sekund żeby był czas na wysłanie esemesa bo można wygrać grę i mikser . Dzisiaj już myślałem że ktoś w studio da Zientarskiemu po ryju , najpierw zadaje pytanie o sytuacji na torze a już za chwile przerywa , nie daje dokończyć bo leci następna sytuacja , totalna amatorka i robienie jaj z widzów . Wolę słuchać jak szczekają na RTL-u .


avatar
Niespokojny

30.08.2010 01:55

0

'...kiedy jeździ tak ze swoim partnerem z zespołu, niż z nami!'- dowcipny ten Whitmarsh.,jeżeli chodzi o Vettela - normalka , jeżeli zaś chodzi o komentatorów- również normalka- powinniście przecież już się przyzwyczaić ;-))) Borowczyk po ukończeniu wyścigu - sędziowie nie pozwolili na przejechanie okrążenia,by bolidy pozbierały do opon trochę brudu z toru do ważenia bolidu-stwierdził, że dzięki temu zostanie im więcej paliwa-hahaha ,prawda,że im zostanie, ale jeżeli chodzi o ważenie, to bolid waży się bez paliwa.


avatar
ural

30.08.2010 04:28

0

Hmm... coraz więcej tu "ekspertów", co nie potrafią dwóch słów poprawnie po polsku napisać. Nie chcę wchodzić w buty moderacji, ale parę lat temu było tutaj jakby przyjemniej i bardziej sensownie jeśli chodzi o komentarze...


avatar
GawoLoveKubica

30.08.2010 07:03

0

30. Jak widzisz dobrze nam się wszystkim tu rozmawia to nie ma co psuć atmosfery ;]


avatar
jaro7291

30.08.2010 09:10

0

borowczyk i zientarski powinni wylecieć za durne komentarze a Vettel powinien zostać wywalony z wyścigu


avatar
mateuszf1team

30.08.2010 09:16

0

moim zdaniem Borowczyk powinien zmienić Zientarskiego w studiu i powinno ono być takie jak kilka lat temu z publicznością, prowadzone z entuzjazmem. Powinni przeprowadzać wywiady z kierowcami, no przynajmniej z Robertem. Zastanawiałem się dlaczego są wywiady z kierowcami vervy, a na Formule 1 już ich nie ma, oszczędzają na akredytację dziennikarską ? nie wiem. Komentować wyścig może Sobierajski jako główny, a Maurycy jako dopowiadający, bo Andrzej trochę przytłacza Maurycego.


avatar
pawlak3

30.08.2010 09:33

0

odwalcie się od Borowczyka! komentuje F1 chyba od kiedy zaczęli ją transmitować w Polsce; jedynie Kochański jest do niczego, a Borowczyk ma lepsze i gorsze chwile ale gdyby wrócił Mikołaj Sokół lepszego duetu do komentowania F1 byście nie znaleźli!!! a studio do niczego, brak wywiadów itp. to wina Polsatu, który boi się dać kilka groszy (bo dla nich to jest kilka groszy) na wyjazd kilku osób i zaproszenie gości do studia... i nic do gadania nie ma tu Borowczyk ani Zientarski, poza tym oni na pewno by woleli pojechać na tor i w studiu mieć ciekawe osoby


avatar
kamikadze20063

30.08.2010 09:34

0

Mam nadzieję, ze od Monzy lepiej będą komentować... Podobno już z toru mają gadać o pierdołach... Pan Sokół mógłby wrócić, a nie zastępuje go ten pseudo komentator Kochański... Borowczyk może zbyt głupio opowiada, ale i tak wole jego niż tego Kochańskiego, który w większej akcji na torze za bardzo się podnieca i wpie*dziela panu Borowczykowi... PS:Dla tych co wolą oglądać bez Polskiego komentarza, jest kilka programów zagranicznych takich jak RTL, czy Rai Uno, ale są 'lepsi" od Polsatu, bo potrafią w środku transmisji na żywo włączyc reklamy...


avatar
TrollMan

30.08.2010 09:37

0

zabrać mu superlicencję!!:)


avatar
Artefact

30.08.2010 09:44

0

hahahahahah dobre "Jeżeli już, wolę, kiedy jeździ tak ze swoim partnerem z zespołu, niż z nami!" to tak jakby miał ktoś jeszcze wątpliwość kto ponosi odpowiedzialność za kolizję w GP Turcji kiedy to Vettel najechał na Webbera :) co do komentatorów z Polsatu, nikt nie jest idealny ale mnie ciekawi jak Wy byście sobie poradzili ... znawcy i krytykaci :P


avatar
Piotr_the

30.08.2010 09:55

0

http:// www. youtube. com/watch?v=xp8tTb-_Y-E pisze jeszcze raz o tym bo coś wcześniej nie wskoczyło zwróćcie uwagę na 50sek co się dzieje ze skrzydłem Vettela!


avatar
goral

30.08.2010 10:18

0

wyglada na to, ze to wina elastycznego skrzydla, a nie jakiegos wyboju


avatar
onetent1

30.08.2010 10:24

0

Chcę trochę usprawiedliwić Borowczyka, on i Kochański mieli Live timing, kiedy Kubica zjechał do boksów i przekroczył linię start/meta to była różnica 15s,a Hamilton zjechał okrążenie po nim, gdzie live timing jeszcze pokazywał 15s różnicy (Kubica nie przejechał jeszcze linii start/meta, więc ten czas nie mógł się zmienić) i tym się zasugerował i myślał że Kubica Hamiltona wyprzedzi.


avatar
jwps

30.08.2010 11:23

0

Borowczyk nigdy nawet nie siedział w bolidzie,a Kochański ma doświadczenie wyścigowe i nawet mimo,że zdarzają mu się błędy to jednak jest fachowcem i trochę więcej widzi niż wy.


avatar
Al-Salil

30.08.2010 11:34

0

37. Artefact My nie jesteśmy kierowcami F1 ;p i inni kierowcy z czołówki nie robią tylu błędów co Vettel!!!! więc to coś o nim świadczy!!


avatar
rewol

30.08.2010 12:10

0

Nie narzekajcie już tak na komentatorów. Czasami też śmiać mi się chce słuchając co mówią, ale wg mnie Borowczyk powinien zostać i Polsat powinien powrócić do Sokoła, do studia z publiką i komentarzem z toru. Z tego co kiedyś czytałem (już nie pamiętam gdzie) to Sokół odszedł bo chciał większej kasy, ale moim zdaniem zasługuje na nią. Jeżeli miałbym tu kogoś winić to tylko zarządzających Polsatem, którzy robią śmieszne oszczędności.


avatar
Tempter

30.08.2010 12:14

0

No to Whitmarsh mu pojechał z z tymi wyścigami juniorów.Nigdy nie zgadzałem się tak bardzo z kimś z McLarena jak tym razem ;)


avatar
patrolek23

30.08.2010 12:32

0

Co do Andrzeja Borowczyka to ja go nazywam " Sokole Oko", bo jego błędy wynikają z tego, że nie widzi co się dzieje w przekazie tel. podejrzewam, że on za dużo przegląda notatek i stąd takie kwasy mu wychodzą.


avatar
ar2rg

30.08.2010 12:55

0

Do Redaktora naczelnego Przemysław Kempiński (kempa007) Shit się robi na tym portalu,mianowicie: pisałem już kilka mail-i o orezygnacji z tego portalu ale nie mam żadnej odpowiedzi od ''kochanej redakcji,, kempa007 może mi udzielisz info.dlaczego nikt nie odpowiada po wysłaniu kilku wiadomości!!!!


avatar
zaodrze244

30.08.2010 13:15

0

a możecie mi wyjaścić co ten rusek nawywijał że znalazł się na 9 kiedy był przed schumacherem?? bo tego nie pokazali a na czasach przegapiłem moment kiedy ten spadł w klasyfkiacji


avatar
patrolek23

30.08.2010 14:04

0

Pietrow zjechał po nowe opony, mercedesy jechały na starych dalej.


avatar
neuropunks

30.08.2010 14:55

0

Co do Polsatu to zgadzam się z większością. Aż koli w oczy jak się patrzy jak komentatorzy są w studio a za minutę teleportacja na tor F1, żal... Do Zientarskiego to słów nie mam jak się błaźni ten gość i jak Polsat jest na to ślepy. Gość może i wręcz kocha F1 ale totalnie brak mu podstawowych wiadomości o wyścigach a nawet jeśli miałby to czymś nadrabiać to nie widzę niestety takiego elementu. Nie zgadzam się jednak z tym, że Borowczyk jest słabym komentatorem. Transmisja F1 nie jest tylko dla fanów ale też dla osób które mogą się nią zainteresować. Gość mówi obrazowo i jest obeznany w światku F1 (teraz już niestety mniej) i generalnie raczej ma dobrą aparycję. Problemem jest faktycznie drugi komentator "techniczny". Maurycy został rzucony na głęboką wodę i komentowanie to nie jego świat ale przyznam że nawet sobie radzi mimo tego że ogólnie mizernie to wygląda. Jakby siadł mu Live Timing to by już popłynął :D Ogólnie jakby Polsat nie był tak skąpy na F1 to poziom komentowania byłby o klasę wyższy a i Maurycy by się pewnie nieźle poprawił... Ogólnie to tylko Zientarski na bank out bo on powinien mieć jakiś program ogrodniczy a nie studio F1.


avatar
onetent1

30.08.2010 15:38

0

@49. neuropunks, jakby im siadł ich słynny internet polsatowski podczas wyścigu to dopiero by było :P Borowczyk bez live timingu? Nie umiem sobie tego wyobrazić :P A ty?


avatar
Orlo

30.08.2010 15:54

0

Ciekawe że po pamiętnym GP Kanady 2008 Domenicalli nie bluzgał na Hamiltona po tym jak skasował Kimiego. Za grosz szacunku nie mają, ważniaki cholerne...


avatar
Tilion

30.08.2010 16:14

0

Co do komentatorów, to owszem zdarzają się błędy, ale zasadniczo słucha ich się w miarę przyjemnie. A polsat faktycznie przesadza - mam okazję od jakiegoś czasu oglądać angielskie transmisje F1 i tam normą są wywiady z kierowcami i szefami teamów na np 10 min przed rozpoczęciem wyścigu. Jednym z komentatorów jest D. Coulthard. A w przypadku zmian warunków pogodowych na Spa redkatorzy weszli do garażu np. Lotusa by porozmawiać z M. Gascoynem na temat spodziewanych odadó w najbliższym czasie. To aż się chciało oglądać. A co ma polsat - studio... :/


avatar
elin

30.08.2010 17:41

0

51. Orlo - Domenicali raczej nie jest typem szefa, który potrafiłby na kogoś bluzgać. Jednak Montezemolo ( z tego co pamiętam ) skomentował " Lewisa daltonistę " po Kanadzie 2008 ...


avatar
Orlo

30.08.2010 18:47

0

@elin - ja za Stefano nie przepadam, ale za Whitmarshem tym bardziej. Co to ma niby być, "Nie tego się spodziewamy w F1", to dopiero primadonny, jakoś Alonso ani jego szefowie nie płaczą że został staranowany przez weterana Rubensa... Martin naprawdę jest godnym następcą Rona Pen...


avatar
elin

30.08.2010 20:52

0

54. Orlo - obie te sytuacje chyba jednak trochę się od siebie różnią. Rubens stracił kontrolę nad bolidem i przypadkiem staranował Alonso, który mimo kraksy mógł jechać dalej. A Vettel również stracił kontrolę nad bolidem, ale ( z tego co można było zobaczyć ) podczas bardzo optymistycznej próby wyprzedzenia Buttona, którego wyeliminował tym samym z wyścigu ... Ale pełna zgoda - ten komentarz Whitmarsha był całkowicie niepotrzebny. Jednak Martinowi chyba jeszcze trochę brakuje do Rona ...., chociaż trzeba przyznać - jest na właściwej drodze ...


avatar
worm

30.08.2010 21:26

0

co do Vettela to najlepszy komentarz: wróć do kartingu!; co do studia: WRÓĆ Sokół !!!


avatar
McLfan

30.08.2010 22:22

0

Narzekania na Martina, że jest drugim Ronem nie są obelgą, a pochwałą...


avatar
devious

31.08.2010 04:40

0

eee tam pierdzielicie za przeproszeniem - jak Kimi w prawie identycznie idiotyczny sposób staranował Sutila w Monako 2008 to jakoś nikt nie mówił, by Kimi wrócił do juniorskich serii... Vet popełnił bład i trudno - mi się podobało bo w F1 muszą być czasem takie akcje by było ciekawiej! bez takich driverów jak Hamilton czy Vettel - agresywnych i popełniających błędy - byłoby zwyczajnie jak za czasów dominacji Schumiego czyli nudno! wtedy tylko Montoya ratował widowisko bo miał podobny do Vettela i Hamiltona styl jazdy pełen wielkich wygranych i sromotnych porażek :)


avatar
pawel123

31.08.2010 05:57

0

vet -10P na GP WŁOCH ! :)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu